PC Processor TypeIntel® Pentium® 4 processor or equivalentPC Processor Speed2GHzPC Operating SystemWindows 2000, Windows XP, Windows VistaPC System Memory512MB RAMPC Video64MB DirectX 9.0-compatible video card with hardware pixel and vertex shader supportPC Sound CardDirectX 9.0-compatible sound cardPC Drive Type and SpeedDVD-ROMPC Universe at War: Earth Assault va folosi un sistem unic de echilibru numita "tactică Dynamics", care permite jucătorilor să se recalifice şi personaliza unităţi în mijlocul bătăliei pentru o mai bună a face faţă forţelor inamice şi situaţii tactice. Armament şi apărări pot fi modificate în timp real pentru a profita de schimbarea condiţiilor de câmpul de luptă în mod constant. Arbori complet personalizabil tehnologie va permite jucătorilor să controleze dezvoltarea de tehnologii pe care le consideră esenţiale pentru victorie.
Bătăliile în Universe at War: Earth Assault va fi prea mare în domeniul de aplicare şi au loc în medii maleabil si deformatoare. Deadly sci-fi arme şi puteri străine va permite jucătorilor să distrugă oraşele şi teritorii întregi la scară globală. Pentru că lumea Universe at War: Earth Assault este persistentă, jucatorii vor fi în măsură să revizuiască battlegrounds anterioare de a le găsi încă mocnit în ruine.
Dispunând de moduri de multiplayer inovative inspirat de populare jocuri online multiplayer şi competitive titluri jucat on-line, Universe at War: Earth Assault va da jucătorilor realizările, decoraţii, medalii şi într-un mediu echilibrat, pentru a încuraja în continuare jucători să avanseze în joc. Jucătorii din întreaga lume se vor lupta în persistente-campanii online de stil pentru suprematie facţiune final într-o reprezentare virtuală a Pamantului. On-the-fly de personalizare vă permite să se adapteze dinamic pentru a adversarului, se ridică ştacheta de luptă Realizări unice şi moduri de multiplayer, care sunt noi pentru genului RTS De mediu distrugere şi manipulare într-o lume persistentă Dual-layer de gameplay tactic şi globale Unităţile de erou specială Unităţi Massive-scară care pitic de unităţi convenţionale RTS Real-lume, medii de azi Trei facţiuni unic, fără a include facţiunea introductivă militare, pe care jucatorii pot controla ca ei invata de joc On-demand UI care nu dezordine opinia dvs. de luptă